Fem utkast igjen å bygge!

Postet av Kai Arne Hausager den 9. Jun 2018

Det går virkelig unna med byggingen av banen om dagen! Vi har nå kun igjen å bygge 5 utkastfelt, noe som vil gå relativt fort.

Vi er også godt igang med å rydde fairways for gress/kvist, men dette blir bremset kraftig ned av den store tørkeperioden. Det har blitt "stusset" en del på et par hull i dag med heggesaks, men vi håper det snart kommer noe mulighet for å fortsette med ryddesag.

Stordugnaden

Vi måtte avlyse den store dugnaden som skulle etter planen være førstkommende helg, men det kommer en ny dato så fort vi vet noe mer. Vi skal etter planen bygge ett eller to utkast førstkommende tirsdag og materialer er bestilt for de tre neste. Håper flere vil være med på det!

Banekart og skilting

Vi har lagt inn forespørsel på pris og planlegging av skilting noe som vil mest trolig skje etter planen på sensommeren 2018. Vi skal lage et "fantastisk" banekart som kan brukes etter vi har fått opp de fem siste utkastfelt.

Sånn sett ellers er vi alltid på jakt etter flere medlemmer, eller noen som har lyst til å kaste litt! :-)

(PS: Du trenger ikke være medlem for å bruke banen eller spille med oss, hvis du er usikker på hvordan eller hvor du skal kaste så drøy ikke med å ta kontakt.)

Utkast nummer 17